Måndag

Hej vänner!

Hela dagen har passerat i någon slags dimma, är så himla trött! Har varit en intensiv långhelg, tors-lör. Hade tänkt att gå och lägga mig lite i tid igår men fick ett sms av Wei Wei som bjöd in mig för att vara med på en fest som några svenskar som är här och reser hade. SÅ jag gick dit och det visade sig vara riktigt trevligt! Kom hem vid 2 och skulle upp 9, så det var ju inte så farligt, men jag antar att många nätter med lite sömn tog ut sin rätt idag för jäklar vad när det var att jag skippade skolan idag. Men, på något sätt lyckades jag motivera mig och dra mig upp ur sänge, skön känsla nu, väldigt oskön då. Sen har jag pluggat, dock väldigt lite, är så tråkigt just nu då vi bara pratar om sjukhus känns det som. Ätit mat och gått en promenad har jag också hunnit och nu är klockan 22.30 och sängen känns lockande. Ska bara visa er min lilla upptäckt, jag blev så glad när jag såg det. Kolla!






Just nu skulle jag verkligen vilja sa Haruki Murakamis sista bok i min ägo, tänk vad mysigt att krypa ner i sängen med en kopp te med lite japansk skönlitteratur...

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Birgitta Westerman

Ja, tänk vad några små gröna blad kan göra!!!!Hoppas det blir blommor också. Ha det så bra lilla gumman!!!!!

Kram

farmor

2011-03-21 @ 20:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0