Gissa frukten!

Hej vänner!

Har kommit på att jag behöver stimulera mig lite, ett fritidsintresse. Har ju löst det ganska bra med mitt gymkort, men jag har även kommit på en nya lite rolig grej som jag kan sysselsätta mig med under riktigt tråkiga stunder, nämligen; köpa konstiga frukter och smaka! Ge dom betyg, gissa vad dom heter, säga hur dom smaka osv och lägga upp här på bloggen! Spännande va?! Jodå, jag kan allt se er riktigt hoppa av glädje! Nu är ni nyfikna va? OJ vad roligt det här ska bli tänker ni!

Så, vad har Tove busat till det med idag tro? Jodå, det blev en frukt som såg ut som en kakofrukt, fast gul. Vad kan det vara?




Är det bara jag som tänker på den där historien om två björnar, en som hade allt i silver och en som hade allt i guld? Dom flög ju i väg i varsin sån här frukt typ. Den så lite utsådär. Fast i guld då. Eller silver.



Här blev jag lite besviken, tänkte att den typ skulle vara brun, eller grön eller någonting lite oväntat. Men inte. Och lukten som kom avslöjade vad det var för frukt också... Kan ni gissa?



Det var en... honungsmelon! Bara lite modifierad och inte alls sådär hypercool eller exotisk. Så det var ju synd kan man tycka, men god var den. Riktigt söt.

Betyg;

Smak: TTT (smakade god melon)
Spänningsfaktor: TT (försvann så fort jag skar av toppen, för då kom lukten av melon)
Utseende: TTT (ganska söt, eller hur?)
Färg (japp, jag tycker det är relevant): TTTT (riktigt fin, blir glad av gult. känns lite som solen)


Puss och kram 

Kommentarer
Postat av: Birgitta Westerman

Va kul Tove! s

2011-03-11 @ 20:01:04
Postat av: mamma

Den underbara pumpan, var det så den hette.., boken alltså? Ja det var en favvis!! Nästa gång får du låta oss gissa frukten och sen lämna svar nästa dag!! Ja det var busigt!! puss puss

2011-03-11 @ 22:04:43
Postat av: fstge

GUIDE TO 10 YEARS MEMBERSHIP ,50,000,00 COINS A MONTH 25 FREE ITEMS OR PUFFLES OF YOUR CHOISE FREE



1.LOG OF CLUB PENGUIN



2.PRESS F5 4 TIMES



3. POST THIS IN 3 DIFFRENT PAGES ABOUT CLUB PENGUIN



4.LOG IN CP AN YOU WILL HAVE EVRYTHING FROM ABOVE TRUST ME!

2011-09-12 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0